Який сенс у натюрмортах та гіпсах із художки

"Навчання" складається з натюрмортів, гіпсів та етюдів. Проте зазвичай у вастини художників мозок всеодно не розуміє для чого воно треба.

ГІПС. Гіпс має на меті вчити малювати портрети, пики людей, тіла. Основна мета - навчитися малювати світло, тіні.
🗿 Тут потрібно навчитись визначати: найсвітліше світло, півтон і найглибшу тінь.
🗿 А також: контроль тону, тобто, градієнт, плавний перехід між світлим і темним.
🤡 Проста штриховка, якій вчать не завжди вірна. Треба "ліпити", тупо штрихувати по формі гіпса.

НАТЮРМОРТИ.
У вас є рамка із пальців. Це пошук композиції для натюрморта.
Треба знайти композицію. Частина вчителів не розповідають про рамку з рук і пошук найкращого ракурса для композиції.
Мета натюрморта — навчити взаємодії між кольорами. Наприклад, колір червоного яблука відбивається на білій тканині поруч з ним рожевим рефлексом. На багатьох предметах є рефлексія:
Це також рефлексія
Завдяки світлу, тіні, середньому тоні та рефлексії всі предмети живуть в одному просторі.
Тут є кольори й відтінки. Наприклад, на червоній тканині присутні рожеві, подекуди сині, жовті й інші відтінки кольору.

А ще під час роботи з натюрмортами прозоре скло, шорстка глина та м'яка тканина відрізняються у фактурі.

ЕТЮД. Це швидка замальовка будь-якого явища. Навіть тієї ж бджоли. Щоб схопити перше враження, освітлення.
Художник вчиться вихоплювати у русі найсуттєвіше.
Етюд фіксує, "консервує" момент із життя. 
Етюди становлять основу ідей для майбутніх повних картин.

Правда полягає у тому що ви самі можете це все зобразити.

Єдиний плюс художки: можна схоплювати у колективі у інших художників те, що вони вміють найкраще передати, переймати щось для себе. Але це працює лише у тому одному єдиному випадку якщо ви вже розумієте як малювати. Тоді воно запам'ятовується і покращується під час практики.

Коментарі

Популярні публікації